Support

Omdat we allemaal wel eens een beetje hulp kunnen gebruiken

De helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur - 18.00 uur, met uitzondering van de door de Nederlandse overheid vastgestelde feestdagen.
Tel: 015-7502519.
DEMO biedt een telefonische helpdesk (015-7502520)  tijdens kantooruren en een webhelpdesk, om ondersteuning te leveren aan de gebruikers van de RE Suite. De gebruikers hebben recht op support voor de software en daarnaast ook deelname aan de gebruikersgroep waarmee je mee kan sturen in de doorontwikkeling van de software. De telefonische helpdesk is beschikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 18.00 uur. Bij eventuele storingen of problemen wordt er spoedig en deskundig gereageerd. Tevens nemen onze helpdeskmedewerkers zelf contact met je op, op het moment dat er een eventuele foutmelding automatisch vanuit jouw software applicatie in onze zogenaamde ‘issuetracker’ gemeld wordt.

En mocht je gewoon een vraag hebben over de werking van de software neem dan gerust contact op met een van onze medewerkers. Ze staan je graag te woord.

Deze website gebruikt cookies

Dankzij functionele cookies kunnen we jouw voorkeuren onthouden. Met cookies voor analyse kunnen we de website optimaliseren om je zo een betere gebruikservaring te bieden. Marketingcookies gebruiken we om content en advertenties te personaliseren. Daarnaast delen we informatie over het gebruik van onze site met onze partners voor social media. Zij kunnen deze combineren met andere informatie die je aan hen hebt verstrekt of die zij hebben verzameld op basis van het gebruik van hun services. Door op zelf instellen te klikken kun je controle uitoefenen over welke cookies je toestaat. Door op akkoord te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van de cookies. Privacy statement.

Ik accepteer de volgende cookies:
Akkoord
More